CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »
Glitter Text Generator at TextSpace.net

Saturday, November 7, 2009

~ Kisah Kasih 191106 ~



Mahligai Kasih

Duhai kasih cuba kau dengarkan

Isi hati penuh kejujuran

Dengan sepenuh keikhlasan

Ku dambakan pengertian


Jangan kau dengar fitnah dunia

Kerna ianya dusta semata

Menghancurkan kesucian

Jalinan kebahagiaan


Sebenarnya aku merasa

Sinar cahaya yang gemilang

Ketika kau beriku harapan

Dan sering aku harapkan

Cinta berlandas keimanan

Dan kasih suci kitakan diberkati


Ku cuba sedaya

Agar dirahmati perhubungan yang telah terbina

Kerna pasti aku

Yang akan merasa pedihnya kehilangan insan sepertimu

‘Kasih kuharapkan cinta kita kan terus kekal hingga ke syurga’

Tuhan berikanlah


Ketabahan hatiku untuk membina impian kasihku


Bersama mengharapkan


Ketulusan cinta ini hingga terbina mahligai bahgia

~unic~

( menghitung beberapa hari lagi ulang tahun perkahwinan kami yg ke 4...Syukur Alhamdulillah dipanjatkan pd Ilahi atas Nikmat Kurniannya ini...Doaku moga Allah SWT sentiasa merahmati rumahtanggaku...semoga dapat kuteruskan tanggungjawab sebagai Isteri dengan sebagaiknya...semoga usia perkahwinan yang menginjak setahun lagi ini akan bersinar dengan 'cahaya mata' yang dinanti.. ~amin ~)

Semoga 'Mahligai Kasih' Amiruddin Jaafar & Izu Hana Zilza Imran terus mekar mewangi sepanjang hayat...

- InsyaALLAH -





1 comment:

  1. Salam.. Izu
    Penghargaan yang saya beri kerana Izu ada berkongsi dengan kawan-kawan bagaimana menyediakan blog dengan layout, latar serta widget. Dari segi kandungan blog, saya rasa ianya sudah mulai menjurus kepada hal-hal peribadi. Namun tidak mengapa kalau Izu tidak kisah berkongsi hal tersebut.
    Saya harap Izu dapat tambahkan isi kandungan blog ini dengan hal-hal prasekolah kerana, saya akan buka blog yang akhtif seperti ini untuk dijadikan contoh dalam P&P. Izinkan saya. Terima kasih.

    ReplyDelete